{{logo_tag}} | UMOWA ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA nr {{f_agreement_no}} w IMPREZIE z dnia {{f_date}} |
Impreza/kraj/miejscowość: {{f_offer_info_title}}
Zakwaterowanie: {{f_offer_place}}
Wyżywienie: {{f_offer_meals}}
Termin: {{f_offer_date}}
Transport: {{f_offer_transport}}
DANE UCZESTNIKÓW
{{table_participants}}
UWAGI
Cena nie zawiera: {{f_offer_not_contains}}
Cena zawiera: {{f_offer_contains}}
WARUNKI UCZESTNICTWA w IMPREZIE
Zawarcie umowy
Dokonanie rezerwacji i wpłata zaliczki oznacza, że Klient akceptuje poniższe „Warunki”, a umowa pomiędzy Nim, a biurem nabiera mocy prawnej. Własnoręczny podpis jest potwierdzeniem WARUNKÓW UCZESTNICTWA W IMPREZIE.
Zgłoszenie udziału w imprezie turystycznej organizowanej przez Biuro Podróży PAUL ACADEMY Sp. z o.o., zwane też Organizatorem, następuje z chwilą podpisania formularza „Umowa zgłoszenie uczestnictwa w imprezie”, zwanego dalej Umową przez przedstawiciela biura podróży sprzedającego imprezę i osobę zgłaszającą udział w imprezie oraz wpłaceniu zaliczki.
Osoba dokonująca rezerwacji, bierze na siebie odpowiedzialność za dokonanie wpłaty pełnej kwoty imprezy turystycznej za wszystkie wymienione w formularzu „Umowa zgłoszenie uczestnictwa w imprezie” osoby oraz poinformowanie ich o wszystkich szczegółach dotyczących imprezy. Podpisując umowę na pokój wieloosobowy ponosi pełną odpowiedzialność za niewykorzystane miejsca w pokoju w wysokości ceny imprezy w przypadku rezygnacji kogokolwiek z osób towarzyszących.
Klient zobowiązuje się do wpłaty zaliczki w wysokości {{f_installment}} do dnia {{f_installment_date}}, w przeciwnym razie przestaje obowiązywać oferta first minute (zniżka w wysokości 400 pln/os). Do dnia {{f_payment_date}} zobowiązuje się do uregulowania pozostałej należności za wyjazd w kwocie {{f_payment_rest}}.
Numer konta do wpłat w PLN: 49 2490 0005 0000 4520 1905 5175 (Alior Bank)
Biuro Podróży Paul Academy na życzenie Klienta sporządzi FV VAT na wykupioną przez Klienta imprezę turystyczną nie później niż do 14 dni od zakończenia imprezy. Klient wyraża zgodę na wystawienie FV VAT bez Jego podpisu.
Organizator zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w wypadku braku wpłat. Organizator nie dokona jednak rozwiązania umowy bez powiadomienia Klienta.
W wyjątkowych sytuacjach, Klient może zwrócić się o zmianę terminu płatności.
Cena ustalona w umowie nie może być podwyższona, chyba, że umowa wyraźnie przewiduje możliwość podwyższenia ceny, a Organizator udokumentuje wpływ na podwyższenie ceny, jednej z następujących okoliczności: wzrostu kosztów transportu, opłat urzędowych, wzrostu kursu walut. W okresie 20 dni przed datą wyjazdu, cena ustalona nie może być podwyższona (Art.17 ustawy o turystyce).
Termin powiadomienia Klienta o odwołaniu imprezy z powodu niewystarczającej ilości uczestników, jeżeli realizacja jest uzależniona od ilości zgłoszeń wynosi 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.
Biuro Podróży Paul Academy przed zawarciem umowy, zobowiązuje się do udzielenia Klientom informacji o przepisach paszportowych i wizowych oraz o przeciwwskazaniach zdrowotnych do udziału w imprezie, a także o szczególnych zagrożeniach życia i zdrowia na odwiedzanych obszarach.
Rezygnacja z imprezy
Uczestnik ma prawo do rezygnacji z imprezy składając pisemne oświadczenie. Za datę rezygnacji przyjmuje się dzień wpływu stosownego oświadczenia lub dzień następujący po dacie, w której Uczestnik nie wykona czynności określonej w Umowie takich jak: uzupełnienie wpłat do pełnej ceny imprezy, dostarczenie odpowiednich danych oraz niezgłoszenie się na miejsce zbiórki o określonej godzinie w dniu rozpoczęcia imprezy lub nie dokonanie dopłaty pomimo powiadomienia ze strony Organizatora.
W przypadku rezygnacji uczestnika z przyczyn leżących po Jego stronie takich jak: odmowy wydania paszportu, nieważnych wymaganych dokumentów (dowód osobisty, dowód tymczasowy lub paszport) niedotrzymanie przez Uczestnika terminów wpłat pomimo powiadomienia, choroby lub innych wypadków losowych, uniemożliwienie przekroczenia granicy przez służby graniczne, Uczestnik zobowiązany jest do pokrycia rzeczywistych poniesionych przez Organizatora kosztów w związku z organizacja imprezy turystycznej, w części przypadającej na danego Uczestnika, które to koszty nie mogą przekroczyć całkowitej ceny imprezy.
Wysokość odstępnego należnego zgodnie z art.396 Kodeksu Cywilnego liczona indywidualnie w każdym przypadku. Orientacyjnie wynosi:
Przy rezygnacji do 45 dni przed rozpoczęciem imprezy opłaty manipulacyjnej w wysokości 50 zł/os,
Przy rezygnacji pomiędzy 44, a 31 dniem przed rozpoczęciem imprezy, faktycznie poniesione koszty, około 10% ceny imprezy,
c) Przy rezygnacji pomiędzy 30, a 15 dniem przed rozpoczęciem imprezy, faktycznie poniesione koszty, około 30% ceny imprezy,
d) Przy rezygnacji pomiędzy 44, a 8 dniem przed rozpoczęciem imprezy, faktycznie poniesione koszty, około 60% ceny imprezy,
e) Przy rezygnacji 7 dni i krócej przed rozpoczęciem imprezy około 90% ceny imprezy.
W przypadku odstąpienia od uczestnictwa w imprezie, z jednoczesnym przekazaniem tej osobie uprawnień i obowiązków wynikających z Umowy, Klient nie ponosi żadnych kosztów.
Realizacja imprezy
Biuro Podróży Paul Academy przyjmuje odpowiedzialność za sumienną realizację imprezy zgodnie z programem i świadczeniami zawartymi w ofercie.
W przypadku zaistnienia niezgodności pomiędzy stanem faktycznym na miejscu, a ofertą, zalecane jest poinformowanie o tym biura lub przedstawiciela biura na miejscu. W takim przypadku biuro ma prawo i obowiązek starać się naprawić wadę.
Uczestnicy zobowiązują się do pokrycia szkód wyrządzonych przez siebie. Za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiadają ich prawni opiekunowie. Klient ma prawo naprawić szkodę w miejscu jej powstania lub ma możliwość pisemnie zadeklarować, że pokryje szkody po powrocie do kraju terminie do 30 dni od zakończenia imprezy.
Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w formie pisemnej do 30 dni po zakończeniu imprezy. Biuro zastrzega sobie 30 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji. Ewentualne wymagania Klienta w reklamacji powinny być jasno sprecyzowane w wyraźnych punktach wskazujących na te świadczenia, które odbiegały od zawartych w ofercie.
W wyjątkowych sytuacjach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu lub zakwaterowania Uczestników w obiektach innych niż opisano lecz o równorzędnym lub wyższym standardzie. W takich sytuacjach ma obowiązek poinformować Klienta i otrzymać pisemną akceptację zmian lub przyjąć rezygnację ze zwrotem pełnych wpłat.
Organizator odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy o świadczeniu usług turystycznych, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie działaniem lub zaniechaniem Klienta, działaniem lub zaniechaniem osób trzecich, nieuczestniczących w wykonaniu usług przewidywanych w umowie, jeżeli tych działań nie można było przewidzieć.
Ubezpieczenie
Wszyscy Klienci – uczestnicy imprez zorganizowanych przez Paul Academy objęci są ochroną ubezpieczeniową w zakresie kosztów leczenia za granicą i następstw nieszczęśliwych wypadków.
Zawierając Umowę z Organizatorem, Klient deklaruje iż stan Jego zdrowia umożliwia udział w imprezie pod rygorem wyłączenia odpowiedzialności Organizatora z powodu uszczerbku na zdrowiu lub zgonu z powodu nieprawdziwego oświadczenia Klienta będący w trakcie leczenia choroby przewlekłej powinien zawrzeć odrębne ubezpieczenie.
Postanowienia ogólne
Biuro Podróży Paul Academy Sp. z o. o. z siedzibą w Sopocie przy Al. Niepodległości 719/1, NIP 585 147 99 10 reprezentowane przez Prezesa Zarządu Pawła Jodczyk oświadcza, że posiada zezwolenie na organizację imprez krajowych i zagranicznych potwierdzone wpisem do rejestru organizatorów turystyki pod numerem 641.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową znajdują zastosowanie przepisy ustawy o usługach turystycznych z dnia 29.08.1997 oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
Niniejsza Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.